KwikFit Weert - Autobanden, APK en onderhoud

KwikFit krijgt een klanttevredenheidsscore van 8.8 op basis van 97,485 beoordelingen. Monteurs zijn opgeleid voor alle merken, er is achteraf betalen en de beste klantenservice. Op de website vind je informatie over autobanden, onderhoud, APK, accu's, airco en meer. In de vestiging in Weert is er een leenfiets beschikbaar, en de openingstijden zijn doordeweeks van 8:00 tot 17:30 en op zaterdag van 8:00 tot 17:00. Klantbeoordelingen van deze vestiging tonen een gemiddelde score van 8.6 op basis van 321 reviews. Verschillende services worden aangeboden voor auto's en fietsen. KwikFit heeft een telefonische klantenservice en biedt verschillende betaalmethoden aan. Je kunt ook ANWB Ledenvoordeel krijgen.

Contactinformatie

0495 530 008
Roermondseweg 68, 6004 AT, Weert
Bekijk website
Maandag
08:00-17:30
Dinsdag
08:00-17:30
Woensdag
08:00-17:30
Donderdag
08:00-17:30
Vrijdag
08:00-17:30
Zaterdag
08:00-17:00
Zondag
Gesloten
4 / 5 op Google
Lees reviews:
Jay Janssen
1
Naar KwikFit gegaan met een achterband die heel langzaam leegliep. Afspraak ingepland voor een paar dagen later. Diagnose KwikFit: spijker in band, niet te repareren (te dicht bij de wang van de band). Advies: nieuwe band ad € 200,00 en de band aan de andere kant achter had een bedenkelijke profieldiepte van 2,9 mm en i.v.m. de a.s. winterperiode wenselijk om ook te vervangen ad € 200,00. Totale kosten dus € 400,00. Heb uiteindelijk alleen de onderzoekskosten ad € 20,00 afgerekend en ben meteen doorgereden naar Peter Stultiens Banden aan de Risseweg. Na drie kwartier stond ik weer buiten met een gerepareerde band voor de som van € 32,50. Aan dit KwikFit-bezoekje kleeft een wel hele nare nasmaak.
Remko
1
APK nu tot 2 keer toe voor rare redenen afgekeurd. Ik ben na de laatste afkeur naar een andere garage gegaan met de auto in dezelfde staat. Zelfs gedeeld waarop hij bij Kwik-Fit Weert werd afgekeurd. De auto is vervolgens goedgekeurd. Dit was mijn laatste bezoek aan Kwik-Fit Weert.
Renée Kessels
1
Je wordt hier opgelicht waar je zelf bij staat. Ruitenwissers vervangen zonder toestemming en als je daar een opmerking over maakt zeggen ze maar we hebben de lampjes vervangen aan inkoopprijs. Ik verdien hier helemaal niets aan? Vragen ze wil je factuur per mail of uitgeprint, doe maar per mail. Kom je thuis zit er geen factuur in bel ik op zeggen dan kom hem maar ophalen.... Service -1 Oja en autos met onderhoudsbeurt en APK hebben voorrang op autos met alleen APK maar ik ben gewoon een betalende opgelichte klant en ik tel niet mee.
De informatie op deze website over autogarages is bedoeld voor algemene informatieve doeleinden. Ondanks zorgvuldigheid kunnen fouten of verouderde gegevens voorkomen. De inhoud vervangt geen professioneel advies op het gebied van veiligheid, milieu of gezondheid; raadpleeg bij twijfel een deskundige. Deze website bevat mogelijk links naar externe sites. Wij zijn niet verantwoordelijk voor hun inhoud of beleid. Wij kunnen de inhoud van de website en deze disclaimer op elk moment wijzigen. Controleer regelmatig op updates.
Is dit jouw bedrijf? Claim het hier om informatie en afbeeldingen te uploaden
Claim dit bedrijf